29 maj 2012

Bild över nästan hela borgbacken :) <3
Awesome! <3

Jag var igår i borgbacken med hela 6an <3 :D De va helt bäst! Jag var med helt jätte ljuvliga människor: Claudia, Senja o Cecci <3 :D (inte för att ni vet vem dom är men ;))
Här kommer nu några bilder från borgbacken för jag orkkar inte skriva så hämst mycke för jag är sjukt trött ;)
Jag fick ut mitt matematik prov + att jag fick veta (fick inte ut) resultatet av musik provet... Resultatet i musik provet (trummor! ratatatatatatatatatatat...!) 6½! Och i matematik provet (trummor! ratatatatatatatatatatat...!) 4! Lyckat! :'D
Nu kollar jag på Stafettkarnevalen via TV:n :D Jag såg mig sjäv just :'D


(KIEPUTIN!) Jag var för FÖSTA gången i den där igår! Jag älskar den! For dit 3 gånger ;)
Claudia och jag i kön till Kieputin <3
Jenny :)
Ser inte så vacker ut men helt samma ;)



(KOTKOT!) Den här är helt bäst! :'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar