3 juni 2012

Best EVER! :D
Boooooring!

Jaha.. Så blev jag förbjuden att gå ner till första våningen bara för att min syster och hennes pojkvän ser på film.. Jag har jätte tråkigt..
Så att om du får jätte tråkigt nångång (som jag har nu) så här är några tips på vad du kan göra:
1.Prata med en av dina bästa vänner på facebook,mese eller via telefonen!
2. Fota med din kamera allt du ser omkring dig!
3. Lyssna från youtube på nån bra låt! (som till exempel Skrillex låtarna eller någon låt från min låt lista)
4. Se på någon rolig TV serie som fast Friends!
5. Testa smink eller kläder!
6. Lacka naglarna!
7. Städa ditt rum (om du inte kommer på något bättre att göra, för att städa är sjukt tråkit och jobbigt!)
8. Ha en liten spa kväll till dig själv!
9. Läs din gammla dag bok! (om du har nån)
10. Var på datorn och spela något spel!

Det är saker jag ganska ofta brukar göra om jag har tråkigt :D Fast jag hoppas att ni inte behöver ha tråkit nu på sommarlovet! Men man vet alldrig! ;)

/ Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar