12 juni 2012

Byggarna Bob och Lill Bob!




Här skall det rivas! :D
(Vackert hår jag har här! :'D)
Halo där! Idag har pappa och jag varit duktiga! Vi har sidu börja riva vår terass! :D Pappa tänkte att vi skulle kunna göra en ny terass för att den pappa nu har byggt när vi flyttade hit börjar gå sönder. Så idag far terassen bort! :D Om det nu bara skulle sluta regna... Det började ös regna så pappa och jag måste fara in... Men snart tror jag nog det slutar regna! :D Det är så roligt att söndra terassen med pappa! Jag brukar allti hjälpa pappa med allt ;) Mamma brukar säga till oss "-Sådan far sådan son!" för att jag alltid är med pappa och ser nästan helt ut som honom också! :D Plus att både min, pappas och farfars horoskåp är vattumannen! :'D
Men utan skador har pappa och jag inte klara av att riva terassen... Pappa fick av en skruv ett sår på handen och jag blev biten på min axel av en mygga... Så pappas hand... Okej den bryr han sig inte om! Men min axel av svullen och kliar!... :( Men jag tror att vi nog överlever det här ;) Snart tillbaks och jobba! :D



/Jenny
Vår terass just nu! :D
Det regnar bara liiiiite... -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar