24 juni 2012

Filmer!

Halo igen! Jag orkkade inte skriva igår... Mådde inte så bra igår sidu...Men idag mår jag helt okej! Har bara huvuvärk :)
Max, Eemil och Wilma (och såklar deras föreldrar) var idag hos oss i 2h! :D
Vädret suger och att min syster skall på sommar jobb imorgon.... Spännande liv jag har, jag vet ;) Imorgon hoppas jag på att vädret är fint.... Vill taa sol!! Men nu skall jag berätta en sak jag inte kan sluta skratta till! Det skall komma ut en film som heter LOL! :'D Hahahahahah!!!! Kan inte fatta att dom döper en FILM till LOL! :'D
Miley Cyrus och Demi Moore är med i den filmen! Miley är huvudpersonen!
Kolla på den här sidan så ser ni trailern:
http://www.youtube.com/watch?v=NNe_v5ARajw

<3

Men en film jag vill se är Twilight Breaking Dawn part 2! <3
Kolla trailern:


http://www.youtube.com/watch?v=5xOSoONDpY4

Alltså bara trailern får mig att bli helt HIHIHIH!! Och det bästa med hela Twilight filmerna är att
1. Det är en vampyr film!
2. Den är en sån tonårsfilm att huhhu! ;)

3. Robert Pattinson är med i filmen!
4. TAYLOR LAUTNER ÄR MED I FILMEN! <3<3


Tatlor Lautner är jag helt galen i! Han är såååå snygg! <3<3<3 ;) Jag är inte den ända som tycker det bara så att ni vet ;) Skall försöka få Stella med och titta på den ;) Om inte hon kommer skall jag fråga Sabbu :D
Sådär ser han ut <3
Och det här är en bild på breaking dawn part 1!

Men nu skall jag fara och försöka göra något vettigt :D (okej nää jag gör aldrig något vettigt! :'D)
Puss på er! <3


//Jenny