11 juni 2012


The Key is the Key <3

Hääj! Var övernatten hos dansku, vi typ pratade och chillade, och nu har vi på morgonen tittat på iCarly (hahahah) hela tiden, och så märkte jag ppå fb att man kunde lyssna Ronyas album the Key is the Key redan nu, fastän det kommer först ut egentligen på onsdag... !!!! Så gissa vad jag har lyssnat på hela dan ? :) Herreguuud va den e bra! Ni måst lyssna, jag måst köpa det här genast när jag kommer från Danskus lande (dit jag förövrigt far helt just)! Och jag köper annars ALDRIG cd-skivor...
 Kan inte säga vilken låt som är bäst, alla är det ju! Och hennes röst äger ut hela världen.
Länk till dit var ni kan lyssna e här nedanför, om ni får upp den :) LYSSNNNNNAAAA
Stella

http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/ronyan-odotettu-debyyttilevy-on-viikon-albumi-kuuntele-levy-ennakkoon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar