17 juni 2012

Hej igen!

Hatten jag har på mig hittade jag igår :D Den är gjord
av en tidning, och den är från en MaDraK övning i Iso Omena! :'D
Så tack Hanna och Sami som gjorde den till oss alla som var där! :D <3
Hej på er! Sabbu borde komma i villken minut som hälst till oss övernatt! <3 Kommer bli helt mega roligt! Jag skrev inte igår på bloggen, för jag bara orkade inte ;) Men det jag gjorde igår skall jag berätta!

1. Jag försökte städa mitt rum... Men efter 5 minuter att jag hade börja städa fick jag lust att titta i mina lådor! Så jag städade inte! :D


2. Jag kollade i min kalender jag hade i skolan (för att skriva in dumma läxor... -.-) och började skriva i den roliga saker! :D


3. Jag räddade en fluga! (förde den ut när den var inne i köket ;))


4. Jag hjäpte min syster att tvätta hennes bil! (som var roligt för att både jag och min syster var på galet humör och skrattde till allt :D)


5. Var ute och fotograferade medan min syster tog kör lektioner med pappa! :D


6. Såg med min syster en tråkig tonårs film som kom på TV:n som jag inte vet namnet på ;) (vi hatade den filmen! :'D)


7. For och sova kl. 2 :)


Så det gjode jag igår ;) Intresant eller hur? :'D Men nu bode jag kanske ringa Sabbu o fråga om hon vet hur mycket klockan är ;) (hon sa igår att hon kommer mellan klockan 12 och 13, och nu är klockan 14 :'D
Och btw! Det regnar idag.. :( Det är dummt för Sabbu och jag ska grilla skummgodis idag :'( SLUTA REGNA!!!! :(


//Jenny (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar