27 juni 2012

Kan inte väntta!

@jag
fotade den för typ 1 år sedan! :D
Hej! Sitter här bara hemma ensam och vet inte vad jag skall göra...! Det var för en stund sen varm och soligt, sedan börja det och regna och lite åska och nu är det fint väder igen! Så jag skulle kunna snart fara ut och ta sol!
Jag kan seriöst inte vänta tills det är fredag! Har lust att packa min väska och fara NU till Senja! Men det är bara 1 dag kvar så far jag! Kollar vädret från MTV3... Dom har låvat lite regn på fredagen och bara 15 grader... På lördagen lite sol och 17 grader och sen på söndagen sol och 20 grader! Hoppas att det inte regnar på fredagen och lördagen! Nå helt samma om det regnar! Roligt kommer det ändå att vara! :D Men nu måste jag väll fara och göra något vettigt än att bara sitta framför datorn hela dagen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar