14 juni 2012






Kulturen vid ån!


Halo där! Kom just hem från att har varigt i kulturen vid ån! Roligt har jag haft! Där uppträdde massor med olika människor! Både för barn och såndänt normalt för gamla människor :) Och såklart är ju barn musiken bäst! ;) Jag var först där med min syster och dom från Sibbo. Sedan kom en av min bästa vän Nanna <3 (=Nadja). Dennis (Nannas bror) och en Benni (=Benjamin) var också där :) Jag paddlade i lilla Esbo ån men Nanna :D Det om det var roligt! :D Efter att Nanna hade farit hem kom en jätte-super-duper bra vän Sabbu (=Sabina) efter några timmar :D Vi hade sjukt roligt! Den där videon som är där uppe, är från skolgården. Jag var där med Sabbu :D Det som jag gör lärde en Ida mig :D
Här kommer några (ganska många ;)) bilder från idag! :D Nu vill jag fara och ta en låååång, härlig, varm dusch! <3 :D 
//Jenny
Arne Alligator! <3 :D

Hihihihih... BÄST! :D <3

Sås och Kopp! <3 :D

Nån random parad! :D

Han som har vita byxor liknar Eric Sade! :o

Nog sjöng dom väll helt bra... :D
Max <3 (från Sibbo)

Eemil <3 Och breve honom sitter lilla Wilma <3 Men jag har ingen
bra bild på henne :( (från Sibbo)

Benni o Dennis skall fara och paddla! :D

Ljuvliga Nanna <3<3<3

Sabbuuuuuu!! <3<3<3<3 :D

Jag och Sabbu ;) <3 Puss <3

Sabbu hade roligt1 :D

Hahahahah!! :'D <3

Vi är så normala! <3

Hej på er! :D



Vi är vackra! <3 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar