22 juni 2012

Midsommar!

Har idag varit på en liten midsommar fest på Mataskär! Där fanns bara gamla människor... Så det var ganska tråkigt där! Men pappa och jag for dit för mammas skull! (mamma jobbade där idag och hon villde att vi skulle komma med... Susanna lyckades rymma till sin kompis övernatt...) Somsakt var d'r först tråkigt och väldigt jobbigt! Det var jobbigt för att nästan alla gamla tanter som var där vet vem jag är och har kännt mig sedan jag var liten.. Så alla kom till mig och sade:
"-Oij vad du har vuxigt! Oij vad du liknar din pappa! Oij vad du är söt!".... -.- STÖRANDE!
Midsommar flaggan upp! :D
(min pappa står på höger om flaggan, alltså han med brun/grön skjorta! Bara så att ni vet! :D )
Vi har ju också ätit midsommar mat. Jordgubbstårta när vi kom, sedan grillkorv på kvällen! Efter korven for jag till en lklippa vid vattnet! Där var ljuvligt! Jag satt där i flera minuter och fotograferade, lyssnade på musik och bara njöt av solen som lyste varmt på mig! <3 Och medan jag satt på klippan lyssnade jag på 2 tanter som satt bakom mig! Dom båda berättade ganska romantiska historier dom har varit med om till varann! DOm 2 var jätte roliga att lyssna på! För jag har aldrig tänkt på att dom också har varit unga!
Skulle ha kunnat sitta förevigt på klippan... <3 Men tyvärr måste jag fara hem... :( Imorgon vet jag inte vad jag skall göra... Men på söndagen kommer dom från Sibbo till oss! Då har jag iallafall något att göra ;)
Puss på er och jag hoppas att ni har haft en skön midsommar!
//Jenny



Gillkorv



Converse <3

En jätte vacker svan som simmade i vattnet <3