21 juni 2012

Pirates Of The Carribbean!

Helt bäst! :D
Halo! Kollade just på Pirates of the Carribbean 4! Alla dom filmerna är sjukt bra! Huvudpersonen Jack Sparrow, som spelas av Johnny Depp är helt bäst! Skulle villa vara lika bra skådesspelare som han är! Stellas och min plan är att som stora fara till Sverige och studera teater ;) Men nu får vi nog vara nöida med att gå i MaDraK! MaDraK är nog den bästa drama-klubben jag har varit i! (har varit med i 2 andra) Alla människor är så härliga och tack vare MaDraK kan jag se Stella mycket mera än vad jag gjorde förr! <3 Vill dit igen...! :'(


Årets första smultron <3 Sommaaaar!!! <3<3<3
Nu sitter jag bara på datorn och lysnar på musik (gamla låtar av Simple Plan) och är på facebook. Det är helt skönt att ibland bara ta det lungt och inte alltid behöva göra något! Hittade btw ett smultron just! ÅRETS FÖRSTA SMULTRON! NU är det sommar! <3 
Imorgon är det midsommar! Kommer igen bara att vara hemma... -.- Men kanske jag ändå hittar på något att göra! Men GLAD MIDSOMMAR ALLA! <3


//Jenny