13 juni 2012

Snart klart!


Tadaaaa!
Nu är terassen snart klar! Fattas bara några skruvar, men det är så ljuvligt varmt idag att pappa och jag har en paus med terassen. Sen när det är helt klar skall jag ta sol! Vill bli brun!.... Jaaaa och imorgon är det kulturen vid ån! Det är en nästan som en fest men sammtidigt en marknad! Där brukar alltid vara mycket människor, men nästan inga som pratar finska så att nästan alla pratar svenska där :) Och det är inte lång borta! Förr var det på församlings gården (nedanför kyrkan) men nu är det tyvärr på Lagstads sportplan :( Okej kyrkan och församlingsgården är bredvid sportplanet så inte så stor skilnad ;) Men roligt är det där! Skall fara dit med min vän Sabina, min familj, några som vi känner (bor i Sibbo) och KANSKE min systers pojkvän! :) Men nu skall jag fara tillbaks och jobba på terassen! :D


//Jenny
Och här är en "vacker" bild på mig ;)



Hihihihi... söööööt... <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar