8 juli 2012

Måndag imoron igen!?

Hejsan! Igår var min systers gudmor Annica hos oss! :) Jag fick av henne en ros till en vas jag hade fått på min 13års dag, men honm hade då inte köpt en ros så hon lovade att hon sku köpa ;) Min syster fick ganska lite presenter på fedagen och igår, men det kan man förstå för hon får bilkörkort av mamma och pappa så det är ganska dyrt, PLUS att dom har betalat halva hennes resa hon far till! (hon far till Bulgarien)
Hon fick också av mamma och pappa ett smycke :) Både ett örhänge och ett halsband :) Och av min ett par Angry Birds härluror och 20€ så att hon kan fara och shoppa med mig :D
Jag tror att jag är bara hemma imogon... :/ Men att det är måndag imorgon! 1 vecka sedan jag for till Lappträsk! Den här veckan har farit super snabbt! Och på torsdagen ser jag Stella! <3 Hon kommer övernatt till oss <3 Vi skall fara och minigolfa och chilla! Kan inte väntta tills det är torsdag! Det är tusen år sedan jag såg Stella! Saknar henne helt sjukt mycke att det inte är klokt! Men nu skall jag fara och göra milk-shake ;) Puss på er <3 :D


                                                     //Jenny


Susanna <3



Rosen och vasen jag fick av Annica <3 :D
Då är jag då ända barnet i vår familj då ;)
                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar