27 maj 2012

           Min dag på en hamn! <3
Båtar! <3 :D
Vid hamnen fanns en söt brygga <3 :3
Coca-Cola <3
Halloj :D Kom för 1h sen hem från.. öö.. var de nu sen va ;) Mamma, pappa och jag förde först min syster till Sverige båten(hon far med MaDraK till Sverige och kommer hem på tisdagen). Efter det ville inte vi fara hem så vi for till ett café som var vid en liten bår hamn(en hamn med små båtar). Där var det ljuvlit och jätte soligt! Jag älskar luckten av havsvatten <3
Jag orkkar inte skriva så mycket om Stafettkarnevalen för Stella skrev redan om den ;) Men jag hejade på Lagstad! <3 :D Vi klarade oss helt bra och kom med till semifinalen :D Jag var inte igår på Stafettkarnevalen för jag hade skoldag.. Så vet inte hur vi klarade oss där.. Men hoppas det for bra till oss Lagstad :D
Jag kan inte väntta till imorgon! För då skall 6an fara med dom pengarna som blev över från lägerskolan till..... BORGBACKEN!! <3<3<3<3 Kommer bli helt jätte rolit! <3 :D
Ska skiva imorgon när jag kommer hem om vad jag allt gjorde där :)


Puss och kram: Jenny <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar