28 maj 2012


RONYARONYARONYAAA<3

Det som spelar i min mobil och i mitt huvud jämnt är Ronyas låtar, och de kommer att fortsätta spela lääääääängeee!!! Hennes röst är superöveruberbra (för bra) och så har hon bra låtar, man fastnar för dem direkt och så är hon alldeles jäkla snygg oxå och har ett speciellt sätt att sjunga, som jag älskaar:)!Hon uppträdde på stafettkarnevalen, och det var otrooliigt bra!! Vi satt på läktaren nära, och dessutom hade vi en gigantisk högtalare, så vi hörde bra! :D  Efter showen gick jag o Matilda och be om autograf och ta foto med henne, efter det hyperventilerade vi (hahahhahahahahhaha) och förklarade för alla hur perfekt hon är ;)
LYSSNALYSSNALYSSSSSNA!!!!
Varning: Ni kommer inte och kunna koncentrera er på någonting efter att ni lyssnat låten. Du vill bara lyssna på nytt. Så hände det till mig :D
(Ronya är bäst i världen nämligen)

På stafettkarnevalen <33 (bra jag e så snygg på alla bilder;)) och bra på att redigera, tack jag vet :P

Jag fick inte annoying som video :O nöj er med en länk!! http://www.youtube.com/watch?v=pSC92NT6TnQ&feature=relmfu



O så hyperventilating <3    // stellla (::::::

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar