7 juni 2012

Halohalohalo!


Måste vakna idag kvart över 9 bara för att fara till polis stationen.. -.- Jag var där för att förnya mitt pass.
Efter det skulle mamma bara "snabbt" fara till sitt jobb för att hämta några blommor. Vi var där i 1h! Och det tycker mamma är "snabbt"!!.
En jätte tuff limusin taxi som var vid polis stationen! :D
Sen så var jag och se på gamla minnen från en kubb jag var i iställe för dagis och förskola.. :'( När jag såg bänkarna jag satt på som liten, kan jag inte fatta att jag har tyckt det var en stor bänk! Allt är så litet fast det var ändå jätte stort då! När jag tittade in rummen började jag nästan att gråta.. :'( Så många minnen finns där.. Jag gick i den klubben 5år..! Från att jag var 2år-7år... Men det var bara roligt att se hur det ser ut där nuförtiden :D
Börjar bli lite störd på att ingen av mina vänner kan vara med mig fören ungefär 1vecka... Okej imorgon skall jag kanske vara med en av min bästa vän! <3 (om hon skulle svara i telefonen snart ;)..) Inte för att det är så dumt att vara med mamma för det är hon som har bilen och pengarna ;)
Imorgon kommer Stella hem! <3<3 :D JEEIJ! :D


//Jenny


Jag vill ha en sådan bil! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar