6 juni 2012

Halojsan!


Starbuks <3
Var idag i skolan! Jag vet.. Det är inte normalt att fara till sin skola på sommarlovet! Men jag var bara på hälsogranskning. Mamma var ju såklar med mig och vi var där i 1h...! Hälsosystern kollade min hörsel,syn,vikt,längd och (tyvärr)blodvärde (tyvärr för att jag inte viste hur man kollar det.. Berättar det senare i inlägget). Hon frågade också hur 6an gick och om jag har vänner + var min farfar bor (för först frågade hon vad jag skall göra i sommar, och jag sa att jag skall fara till farfar så därför frågade hon det ;)). Helt bra gick det där och jag fick veta att jag har allt bra förutom vikten som är för lite... Och jag är bara 160cm! :'( Jag kommer (kanske) inte ens att växta mera! :'( Snyft.. :'(
Men jaa! Ännu om det där med blodvärdet! Det var inte roligt... Hon (hälsosystern alltså) frågade liksom såhär: "-Vill du veta vad ditt blodvärde är?
Jag: - Fast..
Hon:- Okej! Nå jag går och hämtar nålen så kan vi titta!"

Jag viste inte sidu hur man kollade blodvärdet! Och så går jag "frivilligt" och kollar det! Och jag är liv rädd för nålar som jag vet att skall fara in i huden! Men som tur tog det inte sjuk och det var bara en liten nål som inte är nära heller som en sprut nål :D Så att sånt har jag gjort idag :)
Nu sitter jag tänker:
"SNÄLLA STELLA KOM HEM JAG KLARA INTE AV ATT HÅLLA BLOGGEN ENSAM! DEN BLIR HELT HEMSK!

Hahah! ;) nåjaa..! bara 1 dag till med mig så är hon hemma och räddar bloggen ;)<3


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar