5 juni 2012

Hello sunshine... <3


Det där är en annan bryga än den jag var på!
Jag skulle ALDRIG i livet fara på den där byrggan ;)
Hej på er! Jag kom just hem från en strand jag var på med mamma! Där fanns inga människor när vi kom så jag for och sola mig på bryggan som fanns där :) Jag satt foten i vattnet för att känna om det var kallt vatten (havsvatten).. Och det var ganska kallt! Men mamma och jag var där bara i kanske 1h för efter en stund började och blåsa jätte kallt... Före vi for till stranden var vi och tog ett passfoto till mig. Jag ser helt jätte underlig ut på mitt foto för att man inte får le! :D När jag fick fotot så började jag att gap skratta till det! :'D Nu sitter jag ute på vår bakgård och solar mig medan jag är på datorn :)
Nog är det väll ett helt okej sommarlov jag har ändå :D
Stranden <3

Peppsi max och kaffe med mint smak är livet! <3


hej på er! :D






















       // Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar