4 juni 2012

Heeeeeeeej!


Här är naglarna hon lackade! :)
Jag var idag hos min kompis Emma! Hon bor nära oss så jag brukar ibland fara till henne :D idag när jag var där så lackde hon mina naglar. Hon är bäst på att lacka naglar!
Emmas katt Elvis <3
























Maten jag åt där.. Orkkade ust och just äta det! Men gott var det :)
Efter att jag var hos Emma for jag,mamma och pappa till Sello och äta kina mat :) (min syster är på ett läger i 1 vecka så därför var hon inte med oss till Sello) Jag köpte en ljuvlig bikini också <3 (som jag inte har bild på men den är ljusröd blandat med lite orange). Just nu är jag ganska trött men jag vill inte fara och sova ;) Imorgon vet jag inte vad jag skall göra.. Men hoppas jag inte behöver vara hemma hela dagen!


// Jenny
Jag i stadium och väntar på att mamma skall vara färdig med att
 bröva kläder hon andvänder när hon är ute och går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar