30 juni 2012

Helsinki Pride 2012

Halååå! Kom hem för ett tag sen, var med familjen och småkusinerna från berlin och gå på helsinki pride! Där var massor med folk, utklädda och väldigt färggranna, kände mig lika intressant som en vägg med mina jeans och typ jeansrock.... Vi gick i stan typ nån kilometer o sen till en picknick, herregud, det var heelt proppfullt med folk där!! Just och just så vi rymdes dit...

Helt sen angående ingenting, bra låt!! Vet, inte väärldens nyaste, men bra iaf!! Videon vet jag inte om, har inte sett den, ehehhe... Men Moa var alltså med i Idol för nåt år sen!


Och nu när jag ändå pratar om Moa, kolla den här, Moa 12 år? ahahahahahah :D Sååå bra gjord!! :) // Stella

1 kommentar:

  1. Anmäl dig gärna i veckans blogg!:D
    Jag drar 5 nya vinnare varje söndag!
    Länk till tävlningen:http://anneliih.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

    SvaraRadera