1 juli 2012

Nya hörlurar (heter det så?) Kuulokkeen då!

Min mp3 <3 Hahah 1 gt minne, men den funkar ju! Creative zen stone x)

nappikuulokkeet 9.95 o de stora 39.95
Var i gigantti för att köpa nya nappikuulokkeen, för mina gamla pålitliga zen creativen gick sönder :( Jag hade ju använt dem i en fyra fem år, men i alla fall! Så, gick med min pappa, min lillasyster och lillebror och köpa. Hade tänkt ta typ likadana som jag hade först ( där på bilden med min mp3 spelare) men de hade inte, så fick titta på lite andra...
De hade bara in ear nästan, blir galen, de hålls inte i örat och dessutom går det inte att sjunga med i låtarna, känns konstigt på nåt sätt. Det ända "normala" var ett par sonyn för 10 euro... När jag undrade om de var bra och visade mina förra tittade försäljaren på mig som om jag var dum och påpekade: Bättre än dina nuvarande iaf! Jag blev lite irriterad, vaddå de är ju braa!!! Hahahhah men jag köpte dom där, båda sjukt bra! Herregud förresten en sådan roman om mitt köp, hhaahhahaha :D
Ursäkta min finska här, men sånt här tekniskt kan jag inte på svenska,okejj?!   //Stella (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar