1 juli 2012

Hemma igen då!

Hejsan! Ha ni sakna mig? ;) Nå det här är det ända jag hinner skriva fören jag far imorgon till Lappträsk... Kanske om jag är snabb så hinner jag skriva imorgon!
Men hur som hälst! Var ju hos Senja övernatt i 2 nätter och Claudia var också där!  Det var sjukt rolit och dom dagarna for jätte snabbt! Skulle inte ha villa fara hem! Men nångon måste man ju fara...
Vi var på fredagen och simma, på lördagen bara ute och idag ute :D

Här kommer bilder från det! Orkkar inte skriva så mycket för jag är ganska trött..
Puss <3
                                                  //Jenny



Senja och jag <3

<3

Claudia och jag <3

Mitt hår ser lite fluffit ut här! :D


Jag försökte skeitta ;)


Jag och Claudia!
Och juu... Claudia simmade med kläderna på! ;)

Senja och Claudia <3

Grodynglar <3

<3



Senja! :D <3

Vi var mitt i en skog ;)


Senja och Claudia! :D <3<3

Grodyglar <3<3 Där varn super mycket av dom! Allt det som är
svart är grodyglar! :D

Claudia är sötast! <3

Jaa och sen så fångade vi grodyglarna ;)

Söta Senja! <3

Claudia kastaa stenar :D

Hahaha! Claudia och Nappi <3

Nam! <3 :D

;)

Söta fluff tassar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar