3 juni 2012

Klassmiddag eller nåt!

Sandra förstörde bilden på en fiiin pingismatch  :P
Hej! Igår var jag då på klassmiddagen som jag talade om, men hann inte/orkade inte skriva om den då... Men roligt var det :) Vi var där i fyra timmar, först åt vi grillmat och annat gott, och sedan åt vi godis och pratade och spelade pingis och hade kuul :)

 Jag hade inte tid att äga ut alla i pingis, tyvärr, just som jag började spela måste jag fara ehehhehe. Nejmen har spelat pingis i många år, har nog tänkt på att sluta, spelar bara en gång i veckan, alltså lär jag mig inget alltså blir jag efter alltså förlorar jag mot alla alltså är det tråkigt. Dessutom har jag just inte möjlighet att träna så mycket oftare och jag är lite sådär lat... ;)

Före det var jag på en studentfest, så egentligen var det tre fester igår...
//STella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar