2 juni 2012

Summer time!<3


Jag som just fått mitt betyg :D
Sommarlooooov!! ÄNTLINGEN! :D Vädret är hemst men jag är ändå jätte glad :D Betyget for.... sådäääääääär.. :/ Men mamma o pappa blev nöida och sa till mig att dom vet att jag har jobbat hårt och att dom är stålta över mig ;) kheheheh.... ;) 
Avslutningen for bra och jag klarade av att läsa min dikt utan att misslyckas som på övningarna ;) (då hade jag helt tappa bort mig och läste fel rad och blääääh..!)
Klänningen jag hade på mig kanske inte är så tydlig på bilderna men om jag hinner idag ladda upp några bilder så for ni se ;)
Just nu väntar jag på att min syster kommer hem så att vi kan ta "sommarens första glass"! Det har vi gjort sen min syster började 1an :D Sen där vid 3-4 tiden (alltså om några timmar) skall jag och min syster på studentfest :D (en MaDraKare ;)) Kommer bli helt okej FAST det inte är vamt och soligt :)



Där står vi med våra dikter och läser upp dom till hela lågstadie  :)

 / Jenny (som har just klarat hela lågstdie :DDD)

Före... -.-
Efter! :'D


2 kommentarer:

  1. Bloggen är fin.. men ni kan inte skriva, när man skriver måste man ha ett rent språk inte massor av :D <3 hela tiden och massor av "hahahhahahah".

    SvaraRadera
  2. Tack. Ja, du har rätt, vi ska försöka ändra på det :)
    /Stella

    SvaraRadera