8 juni 2012

Lalalalalalalaaa....! :D


Okej det synns inte så bra på bild men där som det är
lite rödare är myggbettet som är svullet.. :(
KLIAR!! :/
Tänkte bara snabbt skriva ett inlägg. Ella for just hem... :( Men vi hade super duper roligt! <3<3 Fick ett myggbett när vi var ute... Hatar myggor! Plus att jag är lite allergisk till myggbett. Alltså jag blir jätte svullen där som myggan har bitit mig :( Och den där dumma myggan fick för sig att bita mig på handen...! Murr! Imogon far jag sen ändå inte till Stella :( Snyfft.. :'( Men nåjaa.. Måste fara nu för jag skall med mamma och pappa ut och äta på nån restaurang och efter det skall vi fara dit som min syster är för att hon behöver några saker hemmifrån :)
Jaa just det! Jag är super nöid just nu! Eftersom jag och Ella var ute 5h och det är soligt och varmt har jag blivit brunare! <3 Nu är det påriktig sommar! <3 :D


//Jenny




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar