8 juni 2012

Tja på er, saknat mäj dååh??

I´m baaacckkk!!! heheehheheheh nu är jag då hemma, eller ja, kom hem på eftermiddagen men var lite lat och orkade inte skriva... Jag hade inte min mobil på hela lägret och ingen kamera, så ni får inga bilder heller... Bra jag.

Men lägret var nog bäst!! Vi var bara tre stycken i min ålder och uppåt, men de två var sen så bra att det räckte för hela lägret! Plus att det fanns jätteroliga och bra ledare och talkkarin och annat folk där ;) Jag har redan börjat sakna folk därifrån, så bra var det!!
Vi åt med tre timmars mellanrum. Det är hela tiden, jag lovar, plus att vi hade kiosk där emellan, men gott var det! Sedan har vi lekt hela tiden världens roligaste lekar, haft lägerolympiader, improvisationsgrejer och gjort allt möjligt annat roligt! Måste få fara på hösten ett veckoslut, man kan inte vänta ett helt år, huh? 

Här är fin sång som några ledare sjöng till mig, Siina och Sofia när vi skulle sova.... Exakt. Ni ser redan på stillbilden hur det var. Men lyssna!! ;D
ÄÄ bäst var det. Så bra förklaringar får ni av mig idag, men jag har ren tjatat ut till alla att lägret ägde.. lällyyyy <3

Stella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar