28 juni 2012

Packa mera packa!

Haloo! Idag har jag då packat för att fara imogon till Senja! Kommer hem på söndagen och sedan skall jag på måndagen fara till Lappträsk! Fick veta det idag av pappa. Så jag kommer att ha det lite stressigt med att hinna packa om min väska! Jag tror att jag är dit till onsdagen, för om om jag skulle komma hem på torsdagen som är meningen så har jag ingen 18års present till min syster... :/ Jag vet inte ens VAD jag skall ge henne! Och hon fyller år på fredagen!
Men jag har inte bara packat idag! Jag var med mamma i Sello och köpte byxor! (visar bilder)
Men nu skall jag fara och packa det sista! Vet inte när jag skall hinna skriva hit igen... Men försöker såfort jag kan! :D
//Jenny




Mjukisbyxor <3
Från: Seppälä

Mjukisshorts <3
Från: H&M

Lösa byxor <3
Från: H&M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar