28 juni 2012

Saker ni vet jag har gjort ni vet

Hehhe, har inte bloggat på flera dagar, men har inte orkat eller brytt mig, det är ju sommarlov!! Haha, men är faktiskt hemma nu. Jag kom hem igår/idag på natten, och de dagarna jag inte nu har bloggat har jag:

Varit på Far i hatten, nåt ställe (bra förklaring) där folk drack och folk sjöng :P Hahah, ne men där var först nån musikquiz som vi då var med i, men det gick inte så bra, för en stor del missade vi, för vi trodde det var bakgrundsmusik... :D Sedan senare sjöng Sonja <3 (moster), och det var egentligen anledningen till att vi kom. Det var jättebra och roligt att vara där och så :)

Sedan så har jag boxats med lillasystern på wiin, så har en sån jäkla träningsvärk i hela kroppen..

Idag har jag varit med Dansku hela dagen, typ tittat på dåliga tv program och ätit (våra gemensamma hobbyn, ni vet), och så var vi duktiga och cyklade till butiken och köpa mjölk! Okeej, anledningen till att vi gick var att vi fick ta glass, men iallafall, är ju hur sportig som helst!! Dessutom har jag lyssnat igenom Ronyas album en sådär 4 -5 gånger! <3
Puss, Stella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar