2 juli 2012

Hejdå! Ses på torsdagen!

Nu skall jag då packa och fara till farfar i Läppträsk! Okej jag far först kl.17.00 ;) Där skall jag sen vara ända till torsdagen, och på fredagen är det min systers 18års födelsedag! Har köpt en present men kan inte säga vad det är ifall hon läser det här ;)

En såndän fick jag :)

Jag har så vänttat på att fara till Lappträsk! För farfar har hönor, hästar, hundar (han har väll en kennel? :D) och sånt! Och jag älskar att vara på lande där det finns djur :D
Men jaaa! Det är min namnsdag idag :D Maria är mitt andra namn och det är Maria dagen idag :D  Fick av mamma en liten present :) Jag vet inte vad det heter på svenska men på finska heter det nilkkakoru :D

Nu måste jag fara och packa! Har inte ens börjat packat än och jag måste hinna till duschen också..... Så om inte farfar har en dator och bra internet så är bloggen somsakt död ända tills  slutet av veckan.. :( 
Så ha det bra! <3


                                                                                   //Jenny


Där hänger fast i den ett hjärta och en hund :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar