6 juli 2012

Hemma från Lappträsk!

Heeeeeeeej! Nu är jag då hemma igen! Kom nog redan igår men klockan var så mycket så jag orkkade inte skriva ;) I Lappträsk var det så härligt! Älskar att vara på lande! <3
Här kommer en fin tidtabel sak på vad jag har gjort dit! :D
Måndag: Vari i butiken, packa upp och for snabbt och kolla om farfar var hemma! (bodde ju hos en Maija)
Tisdag: Tvätta mattor, vari hos farfar och borsta hans ena ponny, bada bastu på kvällen
Onsdag: Tvätta mera mattor, vari hos farfar, vari ute med hunden, prata med min pappas gudmor
Torsdag: Tvätta Maijas bil fönster, vari hos farfar, baka pizza, packa, fari hem!

Så det var det jag typ gjorde där! Roligt har det varigt! <3
Nu är det min syster 18års fördelse dag så några av hennes vänner är här och sen mera mot kvällen far dom till baren ;) Men här kommer bilder från Lappträsk! :D

                                        //Jenny

Kamu <3


Farfars hästar! <3

Och hans tupp <3

Där fanns helr skit mycke flugor!.... -.-




<3





Farfars bakgård!

Bastu huset!

Niilo <3

<3


Morgonmålet jag fick varje morgon <3 ;)

En mangel!


Niiloooooo <3<3<3



ALLA MANGLAR PÅ NU! :'D

Jag som tvättar mattor ;)












Där bodde jag!


Nam! <3






En sjukt gammal dammsugare!




Tupp <3

Farfars hönor! <3 :D



1 av farfars hundar! <3
















Farfar <3<3<3<3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar